Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 2099 ggr
noraa
0

havet = de inre- drömtydning(kort)

Jag tänker ta med korta scenarium från min dröm som jag gärna vill ha hjälp med att tyda. särskilt scenarium 4 vill jag förstå.

1. jag möter upp en kille jag tycker om , han kramar mig länge, jag försöker visa att jag gillar honom, så jag kysser han. han verkar inte uppskatta det lika mycket som jag men har har inget emot det. vi fortsätter tycka om varandra.

2. jag tar honom till ett ställe jag inte sett förrut. sen tappar vi bort oss helt. stället var som en labyrint men små små hus. det var grönt, skog vackert. där blir vi fast och det är en man med andra ungdomar som blivit fast i detta hus/ställe.  försöker ringa polisen men det går ej, försöker använda min iphone men singnalen försvinner. använder min laptop men batteriet rinner ut. försökte med gps och den kunde vi inte följa.

3. i huset styr han över oss. han ville att vi skulle utföra sexuella handlingar på han en och en. men jag vägrade, planerade att hugga honom med ett vasst föremål , och prövade föremålet på mig själv först, men inget var tillräckligt vasst.

4. det var ett helt fantastiskt hav! isblått, sjukt vackert. jag fotade de i min dröm. men havet såg ut som det skulle bli tsunami. vågorna var så höga, många och nådde långt upp mot stranden. Men fantastiskt fint var det verkligen. 

saradormin
0

Om killen i drömmen finns i verkligheten så kommer de inte bli nått mellan er på ett tag.

sajtvärd  drömmar ifokus

noraa
0

#1 men kommer det bli något mellan oss någongång? :/

noraa
0

han som styr oss i huset är inte samma som jag gillar.

saradormin
0

Du har tänkt mycket på honom, och omedvetet önskat dig svar på framtiden, drömmen visar dig att de inte blir nått för tillfället och ett tag framöver, skulle de inte bli nått för alltid så skulle drömmen se annorlunda ut, så de kan bli ni två i framtiden.

sajtvärd  drömmar ifokus

noraa
0

#4 underbart! , men säger drömmen nått om att jag borde berätta för han eller ska jag låta tiden gå o ta det som det kommer?

Choklad
0

1: du förenar dina kvinnliga och manliga  energier i denna episod, men din manliga energi är inte redo att ge din kvinnliga energi det som den vill ha. Du har ändå en tillräckligt bra balans inom dig, men du behöver våga ge mer av dig själv, men utan att gå för snabbt fram, tålamod säger den här delen av drömmen.

(manlig energi är den som ger, kvinnlig energi är den som tar emot) , och vi har alla kvinnliga och manliga energier inom oss)

2 : här kommer du vilse inom dig själv du hittar inte fram till det du vill, kanske har du för bråttom? Du har ännu  inte tillräckligt med självförtroende, så du vet inte riktigt vad du ska göra med dina energier, vad är ditt mål, och hur ska du styra dig dit du vill?  Här finns många olika viljor som styr dig, och därför har du svårt att navigera, men skogen omkring dig skyddar dig, så du har något i ditt liv som du litar på känner dig hemma med, det är ditt ursprungliga jag som ger sig tillkänna, och det är din egen inre röst som du ska lyssnar, lyssna inte på andras viljor. Du behöver någon att prata med, men du kommer inte fram av olika anledningar, så  det är din egen vilja du behöver lyssna på i detta läget.

3 : detta är ditt hus du är i, dig själv, och här undrar jag om du på något sätt känner dig tvingad att göra saker som du inte vill? Det handlar om sexuella handlingar, och det kan betyda allt från att två energier möts, men också att dessa energier inte är av godo. En kniv sticker och skär, den skadar, och jag undrar om du är besviken och ogillar dig själv, för att du inte kan eller vill göra det som du är tvingad att göra? Kom ihåg att ingen kan tvinga någon annan till något man inte vill, du har din egen fria vilja att säga nej.

#4 : känslor, liv och något som är i antågande, det kan röra sig om känslor som är dig övermäktiga, då  de når stranden, nämligen dig, för du är stranden. Men: det tyder också på att något kommer att bli rent, uppklarat och att du blir lugn och trygg då allt är uppklarat.

Lycka till! ❤️

U R us

noraa
0

#4 och på vilket sätt skulle drömmen se anourlunda ut om det aldrig skulle bli vi två? tänkte mer på så jag vet att jag inte utelämnat en viktig detalj t.ex

Choklad
0

glömde det här med att fotade det blå i din dröm, det betyder att det är något som du alltid har vetat och minns, men som kanske har fallit långt bak i minnet, eller att du alltid kommer att minnas denna händelse, och som sagt, den är av den överväldigande sorten. Killen som du svärmar för, har påverkat dig så att du har anammat hans personliga beteende, och du behöver kanske fundera över vad det är som han har "fört över" till dig?

U R us

noraa
0

#6 tack så hemskt mkt för din förklaring! exakt allt stämmer in på mina känslor, du beskriver dem riktigt bra. och det stämmer. 

#8 är det killen i drömmen det handlar om eller kan det var någon annan?

Choklad
0

Varsegod 🙂

# 9 

det är det bara du som vet, vem tror du att det kan vara? Kanske du drömmer fler liknande drömmar, som ger dig det svar du behöver.

U R us

saradormin
0

*5 Bara önska dig från din innersta hur du vill framtiden ska bli, och släpp det tills du glömt vad du önskade dig, då kommer de bli så som du ville. *7 Om du skulle ha sex med honom i drömmen och du fått som du ville i sexet, då kommer de aldrig bli nått mellan er.

sajtvärd  drömmar ifokus