En dröm jag inte kan glömma!
Hej!🙂
Detta är mitt första inlägg i drömmar.ifokus och jag hoppas på svar..
Det är så att jag har en dröm som jag inte kan glömma, de va säkert över ett år sen jag drömde denna men den har hängt kvar och det känns som att drömmen på något vis är viktig, att den betyder något.
Drömmen börjar med att jag tydligt och väldigt verklighetstroget både hör och känner hur någon viskar mitt namn tätt intill mitt öra. Det känns som att någon vill uppmärksamma mig på det som sen kommer att hända.
Jag befinner mig i ett mörkt rum, plötsligt lyser en del av rummet upp, ett starkt ljus och där framför mig uppenbarar sig en man. Han ser rakt på mig och jag på honom. Ljuset försvinner och jag kan inte se honom längre, jag känner starkt att jag inte sett tillräckligt, jag vet att han är viktig. Jag ber honom att visa sig igen och ljuset kommer tillbaka och han står där framför mig igen. Den här gången håller han fram sin vänstra arm, underarmen har en tatuering och jag känner att det är den han nu vill visa mig. Jag vet inte/minns inte motivet men det känns inte så viktigt heller. Mannen saknar hår på huvudet (rakad?)
Kanske skulle jag även lagt denna i övernaturligt eftersom de känns som mer än "bara en dröm"
Det var absolut mer än bara en dröm, det var någon från andevärlden som kom till dig, troligen en guide.
Synd att du har glömt bort tatueringen, för den är viktig, han sa något till dig genom den bild som finns där, och den har ett symboliskt värde. Tror du att du kan be honom att visa den igen?
U R us
Jag vill gärna tro att de va nåt sånt. Kändes ju, som sagt, inte som en "vanlig dröm". Jag vill såå gärna möta han igen men vet inte hur.. Som jag skrev så kändes inte själva motivet viktigt utan mer själva grejen att det fanns en, att han hade en.. de va viktigt att visa att han va tatuerad. Men skulle tillfälle o möjlighet dyka upp så vill jag självklart se lite närmare på vad den föreställer.. Tips på hur jag ska/kan göra för ett nytt möte?
Bara att du ber honom tyst i dina tankar att komma tillbaka och visa dig vad han vill, eller om du säger det högt .
Om det var viktigt, så återkommer han, annars vet jag inte.
U R us