dröm om mens
Hejsan, jag hade ett par väldigt konstiga drömmar inatt. I ena gick Jag för att kolla om jag var gravid. Min barnmorska sa att hon inte kände någon puls men kollade ändå och hittade en liten bäbis , jag ville inte veta könet och fick reda på att jag var i vecka tre. Jag säger att jag ska behålla barnet men bör jag lämnar kommer jag på att jag inte kan det. Och jag märker att barnet blivit till vid en våldtäkt, av min halvbror (detta har hänt på riktigt, funderat på om jag lyckats få missfall en av de gångerna) jag bestämde mig för att återvända dagen efter. Då pratar barnmorskan engelska och mina två halvbröder som är yngre än mig är med. Jag säger att jag vill ha abort. Hon undrar varför och jag ber mina småsyskon att gå ut ur rummet. Jag säger att jag bara är fjorton år och sedan att jag tror det är från en våldtäkt. Och inte av killen jag är typ ihop med. Jag börjat gråta. Hade läst innan jag gick till henne om abortmedel som skulles ta flera veckor. Jag började även gråta för att jag är kristen. Och jag ska då inte göra abort. Barnmorskan sa till mig "men det är ju ett liv" och var överlycklig när hon upptäckte barnet Dröm 2 Jag är vid kyrkan, det är något om en konfirmation och jag snackar med ett par tjejer jag inte känner. Efter ett tag känner jag hur det rinner blod, och jag har en röd fläck i byxorna då min mens kom. Tjejerna sa något om min längd. Och på något vis kommer killen jag typ var ihop med i den första drömmen. (Vi verkar ha samma relation i denna drömmen) Dröm 3 Jag är hemma hos den här killen, det är något om att två djur ska para sig. Jag går in för att byta mina byxor mot en kjol och klär av mig för att sätta i en tampong. Helt plötsligt rycker den här killen tag i handtaget och råkar få upp dörren samtidigt som jag skriker jag är inte klar han tar armen runt min hals och jag håller handen för min vagina. Och han märker detta och blir generad ber om utsökt och puttar in mig igen och stänger dörren. Plötsligt sitter jag ingen soffanmed min Sovtröja men inget under. Jag känner hur mensen rinner och kommer på att jag inte har en tampong. Får veta att jag inte ska sätta i den då parningen mellan djuren då skulle misslyckas för att tampongen skulle stoppa det och jag fick inte lämna min plats för att jag gjorde med min mens att det skulle gå. Tjejen går där ifrån medan killen av hundarna följer efter. Sedan minns jag inte mer. Killen som jag är typ ihop med i drömmarna skriver jag med och vi verkar gilla varandra. Min ägglosning ska inte vara ännu heller. Vad betyder detta?