Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1108 ggr
Luvan2
0

Lilla flickan

Asså att en liten flicka satt i sitt rum å kollade på ett foto, sen tyckte hon att hon såg en skugga bakom sina två bröder vid fönstret. (Fotot är på henne å hennes två bröder då de var små i hennes rum, flickan var 5 på fotot å 11 i drömmen, pojkarna var 11 å 14 på fotot) sen så satt flickan vid sitt skrivbord å tittade på fotot å sa "svarta änkan svarta änkan, kan du höra mig" å sen henne klackskor som hon leker med for upp i luften å ett "aaaaaaaah" i en melodi hördes högt i rummet som att änglar sjöng. Flickan kollade ju samtidigt på fotot å såg en ung tjej komma fram bakom sina bröder vid fönstret. Sen när hon såg det å såg klackskorna å hörde ljudet så skrek hon högt å skorna ramla ner, det blev tyst å flickan på fotot försvann. Sen provade hon igen å hon lät allt fortsätta å helt plötsligt kom det nå jävla äckligt ansikte på hennes säng med en lysande prick i mitten (ansiktet va som en skugga typ) å skugg ansiktet gapade å gjorde den där melodin "aaaaaah" Jag vaknade upp gråtandes, kallsvettig, skakad och hade panik. Snälla hjälp mig

Choklad
0

Låter som att du har sett på för mycket skräckfilm.🙂

Du har något minne inom dig som nu vill komma fram för att du ska se att det inte kan skada dig mer. Det är bara ett minne nu, men energin från händelsen stannar kvar i dig och skrämmer dig. Försök att minnas vad det kan vara, det kan vara något som du har glömt bort av olika anledningar.

U R us

Luvan2
0

Dock så kollar jag ALDRIG på skräckfilm då jag är väldigt rädd av mig…