Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 734 ggr
Rheen
0

Överviktig instängd hamster ~Dröm~

Hejsan! I natt när jag sov, så drömde jag att jag befann mig i ett typ av köpcentrum med några ur min släkt. Vi gick först genom någon typ av sportbutik (tror jag), sen fanns det en dörr i den butiken som ledde in i en djuraffär. Jag gick in och såg en otroligt överviktig och fet guldhamster med svart päls sitta i ett litet akvarium som hamstern knappt kunda röra sig i. Där fanns också ett hjul som var alldeles för litet, och i spånet i botten fanns det fullt med fet foderblandning som den proppade i sig. Jag sa till en av mina släktingar; "den borde man bara avliva", för den hade inget framtida liv i det lilla utrymmet, plågades säkerligen som sjutton. Vi skulle gå vidare, försökte hitta en liknande dörr i djuraffären som skulle leda till nästa butik, som vi gjort tidigare. Men vi hittade inte ut. Vi kom till en dörr, men det var bara ett förråd där en tjej stod och flyttade på några plastlådor. Vi fortsatte gå, men det fanns ingen väg ut. Nu vaknade jag. (Mitt i natten) Vad är det frågan om? Jag kände direkt att det var något speciellt med den här drömmen, och jag ville skriva här när jag steg upp, som jag gör nu. Hoppas någon kan hjälpa mig tyda denna konstiga dröm, jag har några få aningar själv, men vill gärna höra någon annans 'åsikt' först. c:

~ Rheen.