Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 821 ggr
Melinus
0

Försvunna drömmar?

Hej, jag är lite ny här och vet inte riktigt vad jag ska skriva… Det är såhär: För ett tag sedan började jag drömma sanndrömmar. Det började med att jag såg en svart orm med vit mage som slogs med mitt kraftfjur. Dagen efter ser jag samma orm i en video som jag aldrig sett förut. Det var ett par veckor sedan. För ungefär 1 vecka sedan så drömde jag om att jag, en annan tjej och 2 killar skulle vara med och få hjälp av en annan kille, men han ställde in och kom aldrig. Ungefär 3 dagar efter det hände exakt det, jag och min bästa vän mötte upp 2 killkompisar och skulle träffa en till kille, men han ställde in och kunde Inte vara med oss då. Det är de två tydligaste drömmarna. Sedan har det varit små glimtar av saker, typ att jag bråkade med min mamma i drömmen och sedan gjorde samma sak dagen efter eller att jag i drömmen matade mina kaniner med två små salladsklasar, och den morgonen får jag ett par likadana salladsklasar av min mamma att ge våra kaniner. Så långt frid och fröjd. Men nu till saken: för npn dag sedan så var det blå måne. Och dagen innan dess och till idag så har mina drömmar plötsligt bara FÖRSVUNNIT! Jag kan inte komma ihåg något längre, utan gick från att komma ihåg 2-4 drömmar per natt till att ha kommit ihåg Max 2 drömmar på 2,5 nätter :( Jag blir rätt så orolig,för så fort jag drömmer något "dåligt" så är jag rädd at det kommer att slå in, och om jag inte drömmer något alls så vet jag ju inte vad som händer ;( Jag är rätt så ung, bara 14 år om det kan vara till någon hjälp? Snälla, hjälp mig. Jag vill verkligen drömma, och jag hade just styrt en dröm några dagar innan de försvann. Finns det några sätt att komma ihåg sin drömmar, och varför försvann det bara?

saradormin
0

ja, om du tänker mer på andliga så minns du bättre. Kontakten till själen stärks och man minns drömmar klarare. Tappar man sin andliga sidan så kommer vår mörka sida och få oss glömma drömmar.

sajtvärd  drömmar ifokus