Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 1320 ggr
Lieza
2015-08-19 14:59
0

Hjälp!

Hej! Jag har vid flera tillfällen drömt om larver som är innanför huden, igår så var det en larv i mitt högra ben.. en stor vit larv. Jag hade ett sår som larven tydligen tagit sig in i. Så en läkare fick ta ut den.. så himla äckligt. Vad betyder det? Någon som kan hjälpa mig?

[Silverräv69]
2015-08-21 13:56
0

De har jag också drömt vid flera tillfällen och vad det betyder har jag ännu inte kommit på än.

Men för mig är larver under huden något som tyder på att något oroar, skrämmer och äcklar dig. Kanske en tanke som får det att konkret krypa under skinnet på dig?

Jag drömde det i samband med att vi planerade semester på varmare fronter och jag vet att jag konkret sa att jag helst vill undvika malaria-mygg och flugor som lämnar ägg under huden i djungeln.

Nicholas
2015-08-22 20:36
1

larven blir till en fjäril!! du har en potential du är omedveten om .

mvh

Nicholas

[rore]
2015-08-26 09:27
1

Det är ju så att larver kan användas till att rengöra svåra  sår.

Visst det låter jätte äckligt? Men det är ju som så att dessa varelser oftast betraktas som otäcka. Men de kan göra underverk.

Så jag undrar om det är så att någonting obehagligt är på väg upp till ditt medvetandes kant som ditt undermedvetna skapar ett motstånd mot att möta?

Helandet kan börja när vi möter det som är svårt.

saradormin
2015-08-27 16:59
0

Något negativt situation eller händelse, som skulle ha inträffat men någon kommer hjälpa dig med.

sajtvärd  drömmar ifokus