Drömmer så sjuka drömmar
På sista tiden har jag drömt så sjuka drömmar!tänkte berätta vad jag drömde igår. Jag var i skolan,helt flummig vi hade haft slöjd eller något. Så skulle jag viska till en av mina kompisar att jag inte mådde bra eller något sådant. Så helt plötsligt så slår min kompis mig i huvudet med en stor bok! Jag känner liksom slaget riktigt hårt!jag ramlar och reser mig upp men åter igen så blir jag slagen. Sen går jag till mina kusiner som bor 5-6 timmar härifrån så här jag dit och gråter och gråter ser mina kusiner sitta med sina pojkvänner. Har mått väldigt dåligt för att min ena kusin ignorerat mig totalt efter att hon blivit tsm med någon. Det bara fortsätter jag gråter det är grått ute. Sen vaknar jag av att jag är tillbaka på skolan eller något. Jag vaknar alldeles kallsvettig världens huvudvärk och hela ansiktet är fullt av tårar. Känner bara hur jag mår så jävla dåligt. Huvudvärken eller det var mer ömt i huvudet försvinner efter ett tag när jag legat i sängen i någon timme. Vet ni vad det kan bero på?att jag känner mig ensam eller något?
Oj vad ni var till mycket hjälp då. Haha ni läser ju inlägget men ingen svrar ju.-.-
Det kan ju vara så att ingen har något bra svar. Eller har haft tid att svara. Drömmar behöver inte betyda något,ibland är det ren fantasi. Det med dina kusiner kanske är så att du är rädd för att vara ensam, eller att du känner dig sviken. Att du har huvudvärk osv kan ju vara som att du spänner dig när du drömmer.
Också vi glömmer mycket av drömmen, att du sett denna dröm betyder inte att vi fått hela drömmen. Huvudsymboliken är de första som man glömmer, mycket av drömmen är vara utfyllnad, precis som en bok skrivs för den ska kunna läsas.
sajtvärd drömmar ifokus