2 olika drömmar
Tänker på 2 olika drömmar som jag haft!
1: Drömde om en gammal killkompis som man dessutom hade nåt på G med men som sen inte blev nåt utav. Drömmen handlade om att han var med om en olycka och han fick minnesförlust och att jag tog på mig ansvaret att ta hand om honom. Han mindes mig inte alls men vi fick känslor för varandra.
2: Relativt ny bekant, kille som jag är lite intresserad utav irl. Drömde att han hade varit hos frissan och hade ändrat frisyr helt och hållet. Från att ha lugg till inte lugg och från halvlångt till längre. Kände knappt igen honom..
Vad säger ni om dessa?
1. kanske har du fortfarande saker du ville ha förklaring på
2. du har stärkt din självbild
Jag måste bara säga det att när det gäller den andra drömmen så visade det sig sen att han hade varit och klippt sig… Givetvis inte så som i drömmen men iaf 😃
När det gäller första så kan jag nämna att han hörde av sig nu i somras, efter att inte hört nåt ifrån honom på flera år. Verkade som han ville ses men har inte hört nåt ifrån honom sen dess. Har tänkt att ringa själv men fegat ur var gång.
Sen är jag väl lite osäker då jag inte vill såra honom igen som jag gjorde sist. Om han nu ens skulle svara om jag hörde av mig.