Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettklardrömmar-lucid-dreaming
Läst 1242 ggr
Pauliine
0

Vakna upp i olika drömmar

Tänkte fort berätta detta innan jag glömmer. Natten: Steg 1: Jag börjar drömma att jag är i ett klassrum, drömmen pågår ganska länge och slutar med en avslutningsfest av något slag, jag kommer då på mig själv att jag drömmer och tänker att jag tycker drömmen är rätt seg så jag tar upp ett bord och smäller det mot huvudet. steg2: jag vaknar upp i en bowlinghall och inser att jag inte alls vaknat i min säng, lite längre ser jag att två tjejer har bakat kakor så jag går dit och blir bjuden. Jag verkligen känner smaken av de goda mjölk choklad kakorna och frossar, tänker "här stannar jag en liten stund. När jag frossat klart försöker jag slå mig själv med ett klot i huvudet men faller bara till marken av det. Blir lite förvirrad å tänker "vadå, är de inte en dröm?" Bestämmer mig för att chansa och lutar mig ner för en hög höjd, jag landar och vaknar i sängen. Jämför fort känslorna och skiljer på dröm och verklighet genom känslan av otrolig trötthet. En gång vaknade jag 7 gånger i min säng men i drömmar innan de var på riktigt, varför försöker hjärnan lura sig själv? Brukar nån annan vara med om detta?

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

[Kritan]
0

Du får uppskattning när du gör något bra och vill ha mer ansvar.