Hade sjukaste drömmen inatt!
Min mamma gick isär med min brors pappa för ett par månader sen och det är väl lite stelt. Jag blev ovän med honom förra året då han beter sig som ett svin rent ut sant.
Inatt drömmer jag då att han åkt till min mamma och mördar dem. Det var sjukt verkligt och väldigt läskigt.
Jag har inte lyckats trycka bort drömmen från mitt huvud än och väntar på att mamma ska sluta jobbet så jag kan ringa och kolla så att hon är ok liksom..
I drömmen mördar han alltså min minsta bror som är hans son (fyller 11) samt min äldre lillebror på 22 och min mamma. Jag kom dit och han slängde iväg mig typ.
Det känns väldigt konstigt att jag drömde detta. Haft en del mardrömmar det senaste men det har handlat om att jag är jagad men aldrig sett av vad..
Hjälp…
Nu visade det sig att styvpappan terroriserar min mamma. :( Igen..
Han ska anmäla mamma för att han inte har sin son varannan helg, men det är ju inte mammas fel att han inte hämtar sin son varannan helg, hon har aldrig nekat honom att ha honom varannan helg. Min bror vill däremot inte åka dit så han propsar inte direkt på att åka dit heller.
Varför ska familjer vara så komplicerad?
Om man är osams är det viktigt att inte låta det gå ut över barnen.
Visst är det så!