Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettmardrömmar
Läst 1040 ggr
[Ruffsetuss]
0

Hur tolkar jag Mardrömmen ?

Jag som inte brukar komma ihåg minna drömmar , vaknade av en mardröm i förrgår . Jag och en man som jag inte ville ha att göra med , vet inte vem för jag ser aldrig ansikten bara kroppar i mina drömmar . Jag går o lägger mig i min säng och plötsligt vaknar jag idrömmen av att jag känner att han finns i lägenheten. Ser att det lyser i badrummet och där hittar jag honom hängd , är rätt lungn o börjar leta efter min mobil för att ringa Polisen , hittar den inte blir stressad o börjar flänga runt o letar efter den …. Då vaknar jag med ett ryck . Jag lever själv sedan några år och trivs väldigt bra med det , vill aldrig bli sambo igen 😊

[peter54]
0

Du är otrygg, så tolkar jag den sortens dröm.

[Ruffsetuss]
0

Otrygg ? Hur menar du då ? Med mig själv eller Livet ?

[peter54]
0

Jag skulle säga, utan att veta förstås, att det handlar om otrygghet i din närmiljö, i ditt hem. Jag erfor något liknande när jag var ung och hade liknande drömmar.

[Ruffsetuss]
0

Fast allt det är Jättebra , Har ingen hört eller sett mig o hunden under dagen så kollar grannarna mig direkt 😀 har renoverat lägenheten så den är precis så som jag vill ha den, trivs verkligen. Så drömmen betyder något annat tror jag , men Tack för ditt inlägg 😊

KallaMigMimmi
0

min tolkning är att

någon skulle vilja vara i din närhet, så mycket att den inte vill leva om du inte fans.

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

[Ruffsetuss]
0

Oj ! Det Var tungt 😳