Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 2031 ggr
[Mia-45]
0

Dröm med dödsbesked

Hej

Måste ha hjälp med en drömtydning. Jag brukar kunna tyda mina drömmar ganska bra själv…men inte med denna. 

Jag drömde att jag vart på sjukhuset av någon anledning. Vad jag gjorde där vet jag inte men de kom underfund med att jag hade cancer. Den hade spridit sej från halsen och ner till livmodern. Och sjuksköterskan sa att jag har 1½ år kvar att leva,
Så klart blev jag jätteledsen. Jag berättade för min syster och hon blev med ledsen. Och jag sade till henne att detta kan jag inte berätta för min son och heller inte för min mamma. 

Sen vaknade jag. Men denna dröm vart så verklig och jag kan inte glömma den. 
Vad betyder den?

Choklad
0

Att man ska dö i drömmar tyder oftast på att man ska byta ut något som nu blivit gammalt och värdelöst för drömmaren. Så jag tolkar det som att du kommer att göra dig av med det som förtär dig på något sätt, och därför kommer det något nytt in i ditt liv.

Halsen kan stå för att du har varit envis, eller att du ska stå upp för dig själv, och livmodern är ju där livet börjar, så om man tänker efter så kan det visa på att din envishet och din styrka har gjort att du nu kan börja ett nytt liv.

U R us

[Mia-45]
0

Åhhh tack Choklad. 😃
Du är duktig på att tyda drömmar. 
Jag tänkte så med att detta måste betyda att jag ska byta ut något eller att  något nytt kommer in i mitt liv.
Det nya jobbet som jag egentligen inte klarar av pga värk?

Tack vännen för hjälpen. 
❤️

Choklad
0

Tack Mia ❤️

Kanske, vem vet vad framtiden har att erbjuda?

U R us

[LoveUnite]1
0

Kusligt Mia-45 !!!

Jag hade en liknande dröm för någon vecka sedan, snor tråden lite här kanske.

Det var typ 4.dec jag drömde detta och i min dröm var det 4 december detta året också, jag kände mig svag och en sa till mig att jag skulle dö innan nästa år och att jag endast hade denna månaden kvar att leva.

🤔

Sedan bestod drömmen av samma karaktärer samt jag då, inte mkt hände innan eller efter, var ett tag sedan nu så jag minns ej hela.

Jag var sjukligt svag genom hela drömmen sedan vaknade jag.

Tyckte det var lite… av en obehaglig dröm. Aldrig haft något sådant innan.

Är 15 dec och jag lever… än 🥶

Jag tror ju inte bokstavligt talat på att vad som sades i drömmen kommer ske men man kan ju inte låta bli att tänka på det ibland…

Någon idé vad detta kan betyda?