Universum var nära
Jag har suttit och gnagt på en dröm jag haft för en vecka sedan, jag vet inte om jag anstränger mig för mycket men nu behöver jag hjälp. Nåja till drömmen:
Jag står utomhus på mina föräldrars infart och tittar mig runt omkring. Himlen var inte mörk eller ljus, snarare som en sommarkväll, jag kunde se planeter röra sig och komma närmare. Jag var så fascinerad att jag plötsligt fann mig på baksidan av min mammas hus, stirrandes på dessa otroliga orange/röda klot (med och utan ringar) cirkulerande rätt nära trädtopparna. Jag såg några som skyndade sig och möjligtvis förberedde sig inför något dåligt. Men själv så fann jag mig helt lugn och sansad, jag var inte ensam att stå och beundra den vackra synen eller ensam om dessa känslor.
Finns här någon vänlig själ som kan hjälpa mig?
Mvh/ Liv
känslan jag får av ditt inlägg är att du inte är rädd för förändringar i världen.
Är absolut ingen expert på drömmar, men det var tanken som slog mig,
Jag tror att detta var ett meddelande från universum eller från det man kallar "ditt högre Jag" , eller från din guide, alltså ingen vanlig dröm.
Kanske du har ett minne som du ska eller just nu komma/er ihåg? och att detta minne nu får dig att utvecklas.
Kan också vara så att du får hjälp av universum att börja förstå saker och ting i ditt liv, som du tar hand om något som ligger dig varmt om hjärtat, ett intresse eller någon/något som du älskar och vårdar ömt. Det kommer något till dig, /men troligen så har du det tedan, men först nu upptäcker du det, en talang eller dylikt) som du blir helt fascinerad av, och det kommer troligen just från något som är ett resultat av en händelse från förr, som har med omsorg och kärlek att göra, och att du nu kommer att ägna all din tid och lust åt. Något som gör dig överväldigad och fokuserad, fascinerad.
Jag undrar jag om du inte är förälskad? Eller det känns som att du är det?
Det verkar som att du har upptäckt en evighet, och att det i detta finns en ofantlig och underbar kärlek som gör att du kan lugnt tackla alla ev problem som dyker upp, det ligger en oro i botten , men jag tror att den kommer enbart från dig, och drömmen säger at du ska vara lugn och ta allt med ro.
U R us