min dröm psykade - skickade sms - löd drömmen..
Hej.
inatt sov jag en ovanligt lång tid. 13 timmar för att vara exakt. Första saken som hände vid mitt insomnande var att jag försökte vakna men att det inte gick. Jag såg skuggor runt om mig i rummet, försökte öppna lampan och vakna till men det gick inte. Allt jag såg var så verkligt, för det var som att jag öppnade ögonen i verkligheten och såg dom, sen var jag för trött för att ta mig upp så jag somnade igen. osv..Sen börja jag drömma om saker ifrån min verklighet..personer jag umgås med , saker jag funderat på fick jag förklaringar ifrån min dröm på…väldigt konstigt. Men där blev jag psykad känns det som. Jag såg att min kompis var sur på mig i min dröm, vilket jag är osäker på om han har anledning att vara det i verkligheten ( men i mitt huvud har han det) , men i drömmen förklarades att han ville säga upp kontakten med mig men tyckte det var svårt att göra det helt för att vi känt varandra länge och pratar varje dag. Jag vaknde upp från den drömmen och skickade ett sms till han " förlåt"…i det verkliga livet.. haha..han har inte svarat eller pratat med mig idag vilket är ovanligt ..så drömmen kanske förklarade hur saken kommer bli på riktigt? sen somnade jag snabbt om igen efter smset var skickat.
Jag såg även andra liknande förklaringar, och i mitt huvud är dom verkliga förklaringarna jag fått av drömmen. men kan dom verkligen vara det?
putt
Jag tror att du hade en s.k uku fast du lämnade aldrig kroppen . Och sedan började du fundera på saker som bekymrade dig och i det halvvakna tillståndet blev det en kombination av vakna funderingar och farhågor, och så försökte ditt inre kloka jag att lösa problemen, ge dig råd hur du ska göra, men det misslyckades eftersom du började tänka som i ett vaket tillstånd, och då kommer det oro med i bilden, och då kan vi inte tänka rationellt, för oron kan bara "tänka" i de banor som den är till för, nämligen kaostankar.
Jag tror att du får nya drömmar i samma tema och då när du sover på riktigt.
U R us