Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 470 ggr
Seth
2016-01-02 20:57
0

Konstiga drömmar

Hej hej. Jag har nyligen haft mycket märkliga drömar och jag skulle behöva höra vad de kan betyda. De har en andlig natur. Den första delen av dena dröm var mycket värklig och jag tror det var en astralresa. Det första går så här. Jag befiner mig i en sal full med esoteriska symboler. Guld och lejon. Alla möjliga symboler. Rumet var högt i tak men ganska mörkt. Det var som en domstolssal men ändå inte. Den ena sidan där jag sat var det staket och stolarna blev högre desto längre bak man sat (som en biosalang) på andra sidan fanns det 13st stolar. 12av dom var fullsata. Den i miten den 13stolen var tom och hade varit det i all oendlighet. En av de 12menen går ner från sin stol öpnar grinden och går fram till mig och frågar om jag skulle vilja bli antikrist. Mitt svar är nej och när jag går mot dören så säger han att den platsen alltid kommer att vara öppen för mig. Dörren jag går ut ur är gigantisk i guld med en massa symboler på. När jag kommer ut från dörren är jag plötsligt en man. Och jag är gay. Jag är i min pappas hus. Jag och mina 2killar gömer oss för min pappa. Han får inte veta att jag är gay har gruppsex och driker alkohol. Så resterande av drömen blir det en kura göma lek där vi gömmer oss för min far. Men jag lyckas få ut killarna och pappa hitar mig standes och äter flingor 😅 Den andra drömen är att jag drömde att min syster fick ett barn som hon adopterade bort. Jag bode hoss dessa personer en period. Jag som i rumet bredvid barnet. Jag var livred för deta barn. Hon var våldsam och psykotisk. Föreldrarna var också livräda för henne. Hon var nästan demonisk. Jag gick och pratade med min syster som adopterat bort barnet och sa att hon nog borde ta hand om barnet igen. För jag hade kommit fram till att adoptiv pappan nog misshandlade henne och det var därför hon var så konstig. Ja så är det nog höll systern med. Systern följde med hem till adoptiv föreldrarna, hon började känna in vad som föregot där (hon är ett medium) och hon sog att adoptiv mamman varit livrädd för sitt barn. Hon tog facktiskt en vagn och tog barnet därifrån. Jag blir mycket taksam för lite vägledning på vad de kan betyda 😊