Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 699 ggr
[Blue_Lugia]
0

Lovord till kollegor?

Jag har jobbat på min arbetsplats ca 4 månader nu. Jag trivs jättebra och känner mig accepterad vilket jag inte gjorde på mitt förra jobb eftersom jag är tyst av mig. Dock har denna plats vana av människor av olika slag. Jag tycker om dom jag jobbar med ( dom flesta) men jag kan inte påstå att jag älskar dom direkt….:S I natt drömde jag att jag skrev ett utkast till ett mail och hade av någon anledning fått tag på chefens mailaddress men jag tänkte aldrig skicka iväg det. I mailet skrev jag en massa fina ord om kollegorna och chefen och att dom var så himla toppenbra osv. Jag sparade mailet men var väldigt noga med att INTE trycka på skicka knappen! Av någon anledning råkade jag komma åt knappen ändå och jag fick panik! Vad skulle jag göra nu?! Jag bestämde mig för att aldrig gå dit mer, det här var för pinsamt! Dagen efter hade chefen svarat mig. Han hade t alat om för alla vad jag skrivit och svarat mig att alla bli blivit spår glada och till och med ville ge mig en liten present för det.. När jag vaknade kände jag mig fortfarande generad att jag råkat skicka det Av misstag. Det kändes så felvänt! Som sagt dom flesta är ok, men så mycket beundrar jag faktiskt dom inte i verkliga livet! Kan det ha att göra med att jag trivs bättre än på förra jobbet?

Choklad
0

Jag tror att det handlar om dig själv, hur du samarbetar med dig själv, din inre balans. Och det har att göra med din självkänsla och din inre säkerhet, och drömmen vill säga dig att du borde inte vara rädd för att känna dig nöjd med dig själv, för om du gär det, kan du få en present av själva livet, bestående i och av glädje och en inre balans och ett bättre liv.

U R us