Tyda dröm
Hej! ( la upp detta inatt i kagegori lucia drömmar men testar lägga upp här med i hopp om att någon kan tyda) Ush mitt hjärta slår fortfarande så fort och jag är rädd. De börjar gå över men ush för denna dröm. Någon som kan tyda? Jag började drömma och insåg mycket snabbt att jag viste att jag drömde. Gjorde då en sak jag bestämde mig för att göra. Efter det började jag känna att jag ville vakna men kunde inge väcka mig själv. Ropade och skrek och sambon väkte då mig. Men jag insåg att allt inte kändes helt rätt, gick ut ur sovrummet och ser att huset vi bor i inte ser ut som de ska. Andra tapeter, fler rum osv. Sambon ler med ett hånflin åt mig, jag försöker vakna igen, skriker, slår i väggarna och gråter! Sambon väcker mig och är jättegullig och jag lugnar mig, men när jag vill gå upp och kissa vill han inte jag går ut ur sovrummet. Jag gör det för att inse jag fortfarande drömmer. Blir så ledsen, tänkte att jag har hamnat i koma, eftersom jag aldrig har såhär svårt att ta mig loss ur en dröm. Lyckas vakna, på riktigt denna gången ;) är löjligt rädd och har gått upp och igenom huset, nypt mig och känt efter att jag på riktigt är vaken. Detta var obegagligt. Någon som kan tyda nått av detta? <3
Jo, men det kommer ju ändå att ha ungefär samma tolkning, eftersom det redan finns en tolkning på drömmen. Men jag följer tråden/trådarna med intresse
U R us