Demonisk dröm..
Dethär är första gången jag gör ett inlägg där jag ber om drömtydning för jag brukar inte bry mig så mycket om vad de kan betyda men denna dröm skrämde mig.. Och får mig att undra vad det egentligen kan betyda Till drömmen: Drömmen tar för det mesta plats på en skola som är stor, gammal och av sten dock bara på utsidan, insidan är rätt så modern. Jag känner hur hela drömmen har som en övernaturlig känsla och det är ett gäng på tre killar som jag vet är onda och försöker påverka mig på något sätt. På kvällen när jag ska sova kommer dessa tre killar till mitt rum som jag delar med någon då jag ligger i en våningssäng. Två killar som har svarthår och är svartklädda håller fast mina armar medan den tredje killen med silvervitt hår och svarta kläder försöker ha sex med mig.. Jag vet i drömmen att han gör det för att få mig ond. Kruxet är att killen inte kan ha sex med mig förns jag är upphetsad så de andra killarna hjälper till med det. När jag väl är upphetsad så gör det jävulskt ont när killen med silverhåret lyckas komma in i mig, och jag vet på nått konstigt sätt att detta kommer göra så jag blir ond. Dagarna efter detta ser jag som svarta oljiga strängar lite överallt - när jag är i badrummet, när jag går ute osv. Men jag ser de endast när jag är själv. En dag träffar jag på dendär oljiga svarta grejen som i ett uterum gjort av sten och jag försöker slåss mot den men denna gång lyckas den åka in i mig. Och jag känner hur jag blir besatt..det känns demoniskt/djävulskt. Det känns som nått ont bor inom mig och jag är besatt. Dock använder jag sedan denhär kraften när jag blir attackerad av nått annat monster (tror det var en drake av nått slag) och jag känner hur jag accepterar det onda inom mig. När jag väl gör det blir jag även förälskad i den silverhåriga killen som våldtog mig.. Drömmen slutar med att han och jag ska slåss mot någon ond kraft som ska ha slut på hela världen och jag känner hur min och hans kärlek är äkta och mycket stark, vi älskar varandra och jag tror det slutar med att jag känner sorg för jag är så rädd att han ska dö. Förlåt för ett långt och kanske oförståeligt inlägg men jag kan inte komma över den övernaturliga och demoniska känsla drömmen hade. Vad kan detta vara? Tacksam för svar!
Först vill jag fråga om du ser på mycket skräckfilm eller spelar liknande spel? (jag vill inte göra dig arg på mig nu, jag vet dock att man blir väldigt påverkad av liknande media) Om så inte är fallet, så är ju drömmen ändå en sorts ventil för dina rädslor.
Du får hjälp av drömmen att se tillbaka i ditt inre sedan du var väldigt liten, för du behöver lära dig något, vilket du gör just nu.
Det rör sig om mycket gamla rädslor.
Vad är det som du är rädd för att förstå?
Vem vill tvinga dig till något i verkliga livet?
Och varför tror du att du blir ond?
Om du inte vill svara här, får du gärna pm:a mig.
U R us