Drömmer ofta om en kille i min klass
Jag drömmer ofta drömmar om en kille i min klass. Antingen att han är arg på mig eller som nyligen att jag krympte och blev som en pyssling typ och flög runt hans huvud som en älva. Han log mot mig när jag flög runt honom, som att han uppskattade det jag gjorde. Jag vet inte varför jag drömmer om honom så ofta eftersom jag inte har några romantiska känslor för honom och redan har pojkvän.
Du verkar ta intryck av honom, dvs han sätt att vara påverkar dig på något sätt
Vad har ni gemensamt?
U R us
Ja det är något med honom som får mig intresserad av honom. Är attraherad till honom men vet inte vad det är. Vi går i samma klass, annars vet jag inte riktigt vad vi har gemensamt.
Just det här med älvan och pysslingen, vill säga dig något och jag undrar vad? Kan det vara det som "attraherar" dig? Vad är det som gör att du tycker att han är "magisk" ? Kanske det kan vara så att han också drömmer om dig, och att det är det ni har gemensamt? (nu filosiferar jag bara om hur det skulle kunna vara )
U R us
Kan ju vara så. Han är inte så öppen om sina känslor och berättar inte så ofta om sig själv. så vet inte riktigt vad han känner för mig. Kan det vara att jag försöker lista ut honom?
Ja det tror jag, absolut. 👍
U R us
Tack för hjälpen :)
Vassego 🙂
U R us