Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 999 ggr
noraa
0

Varje natt samma dröm ( drömtydning snälla)

Hej! Varje natt nu fyra nätter i rad har jag drömt samma dröm. Jag är och simmar i havet, havet är blått och vackert. Vågorna är behagliga. I havet med mig finns en delfin och en späckhuggare. Späckhuggaren håller sig alltid under ytan men den är snäll och fin, skadar inte mig eller något. Jag ser den liksom genom den vackra och klar blåa ytan. Delfinen leker alltid med mig. Kommer till mig när jag vill. "skrattar" åt mig när jag leker med den. OCH här kommer saken! Jag har mitt kors halsband på mig i drömmen och viftar med den åt delfinen och delfinen skrattar.  I min dröm är delfinen rätt liten och späckhuggaren med. Delfinen är glad med" stora ögon".

Ps. korshalsbandet är exakt det jag äger i verkligheten! såg det tydligt.

Snälla tyd min dröm? är jättenyfiken!

Choklad
0

Korshalsbandet betyder mycket för dig, likaså delfinen och späckhuggaren. De representerar olika sätt att vara på för dig.

vad är det hos späckhuggaren som du blir imponerad av?

Och samma hos delfinen

och korset.

Vad har ni fyra gemensamt?

Det finns ett samband mellan korset och dessa djur, och det skulle kunna handla om rening, liv och känslor eftersom ni alla befinner er i vatten

U R us

noraa
0

Delfinen är enligt mig bara ett härligt djur som är nära människan, sött osv. inte skadligt.

Späckhuggaren borde ha attackerat mig tyckte jag i drömmen. Men den gjorde aldrig det. Den höll sitt lugn under ytan och var som ett beskydd för delfinen. 

Korset - Jag är muslim med många fördomar kring muslimer och islam. Anledningen till varför jag bär kors är nästan för folk ska sluta  tro att jag är muslim. Islam är inget jag vill stå för. 

det är så jag resonerar kring dessa objekt.

Choklad
0

Tänk om din dröm säger dig att du behöver välja?

Kanske ditt inre omedvetna håller på att bearbeta vad och vem och vad du vill vara? Och att delfinen då står för något passivt, späckhuggaren något som du tror är farligt, och korset kanske visar på att du är ett offer för olika val, eller att du känner dig som ett offer inför andras åsikter.

U R us