Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 595 ggr
Siaa88
0

Dröm om kattkyrkogård

Hej!

Inatt drömde jag att jag var på en kattkyrkogård där två katter som jag hade då jag var liten låg begravda men på ena gravstenen stod det Hannah som min barndomsvän heter. Vi har inte träffas på eller hörts på två år snart mest pga av att hon aldrig svarar när man ringer men vi har varit väldigt tajta när vi gick i skolan.

Vad kan drömmen betyda?

Choklad
0

Kanske du håller på att avsluta er relation, kanske du håller på att glömma? Kanske du känner att det är dags för ett avslut?

Men just det här med katterna är lite intressant.

Kan det vara så att du har samma känsla för din kompis som för dina katter som du hade?

Eller kanske drömmen säger dig att hon finns där på kyrkogården eller i närheten och om du åker dit ibland så kanske hon finns där?

U R us

Siaa88
0

Tack för ditt svar ☺ ja det kan ju vara som du säger att det är påväg till ett avslut. Vet inte riktigt varför hon inte svarar när man smsar eller ringer. Har varit så sen hon fick barn för nästan 2 år sen. Har tänkt på det då och då på sista tiden att det är tråkigt så det kan ju också vara därför jag drömde så.

Choklad
0

Jag undrar om du oroar dig för henne? Har man haft en nära kontakt, så är det naturligt att man oroar sig då man inte får något svar eller respons alls.

U R us

Siaa88
0

Ja man blir ju lite oroad och undrar varför. Hon har ju varit lite deppad i perioder och har haft en lite jobbig graviditet. Men det känns lite konstigt att hon inte ens hörde av sig efter att hon fått barn. Hon la ut bild på facebook och jag skrev där men man fick inget svar då heller. När hon var gravid så sa hon det inte till så många och en gång träffade jag en kompis som vi var mycket med i högstadiet berättade jag det till henne. Dom var inte så bra vänner då. Jag berättade till henne att jag sagt det till henne och hon sa då att du behöver ju inte säga det till någon mer. Det var typ det sista vi skrev till varandra. Så har funderat mycket på om hon blev arg över det.