Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 623 ggr
iMois04
0

vill bara säga denna drömmen...

jag vet att jag antagligen inte satte detta i rätt kategori! men nu får det vara så..

Drömde för nån vecka sen om min bruna foderhäst Saga i ett lyxigt modernt stall. kommer ihåg att jag gick runt och satte på henne täcken och sånt, pratade med mina klasskompisar som var där av nån konstig anledning? läste sen i ett drömlexikon "HÄST, vit: erotisk upplevelse. Annan färg: du får reda på ett dödsfall. Rida på: även det betyder erotisk upplevelse oavsett hästens färg." Det tråkiga var att i fredags dog min kompis ponny…

ville bara få ur mig detta. tack!

Choklad
0

ok, jag vet inte riktigt hur du menar, för du ger två budskap, det ena att du bara vill berätta drömmen, det andra känns för mig att du söker ett svar på din dröm?

Hästar står för mycket : kraft, fart, att ta sig fram med och styra en stor kraft, mm. Indianerna tror att hästen tar dem till den andliga världen, som skulle kunna vara drömmens värld också, hästen var väldigt viktig för dem, och den var väldigt viktig för oss också före bilen kom.

Hur man har kommit fram till att det har en sexuell betydelse måsta ha varit den tydarens personliga syn på hästar.

Tror helt enkelt att drömmen  betydde att du är ledsen för ponnyn som dog, men att du är glad att du har din egen häst vid liv.

U R us

iMois04
0

Okej, tack! jag ville både berätta och ha svar!<3

Choklad
0

👍

U R us