Drömmar iFokus

Drömmar

Etikett: frågor-om-drömmar
Läst 617 ggr
The Bear
0

Hjälp mig! Mystisk dröm. vad betyder den?

Jag har haft en mystisk dröm som har kommit tillbaka ett par gånger som irriterat mig.

Första gången var drömmen i mitt rum i mitt barndomshem. Jag låg i sängen och plötsligt tog en osynlig kraft tag i täcket i fotändan och drog och drog täcket under sängen i nedre högra hörnet. Jag höll emot och höll emot, det drog mycket kraftigt och så släppte det plötsligt. Min mamma var med i bilden också och höll emot.

Andra gången drömde jag samma sak men då var det inte lika uppenbart, mer underförstått, suddigt att det var i mitt barndomshem, men drömmen var exakt den samma förutom att min mamma inte var med utan jag var helt själv och höll emot tills det släppte

Drömmen var lite obehaglig. Jag undrar hur den kan tolkas? Kan någon hjälpa mig så jag kan släppa drömmen. Nu är skitnojig att det ska hända på riktigt när jag lägger mig och tänker på det hela tiden.

Mvh Sajtvärden.

Choklad
0

Man kan ju börja med att fundera över täcket.

Man har ju täcket för at hålla sig varm då man sover.

Men jag tror att täcket har andra betydelser för dig utöver det med värmen.

Om du känner efter , hur känns täcket när du har det på dig?

Hur använder du det? snurrar du in dig i det, eller ligger det bara på dig, eller hur gör du med det? Får du en myskänsla från, blir du trött och sömnig av det? (bara några exempel)

U R us