Äcklig dröm
Så jag står naken i en grotta med rum i. Varje dörröppning har en dörr gjord av galler som man måste gå igenom för att komma in i. Väggarna är upplysta av facklor som sitter med några meters mellanrum. Jag känner att jag har något i halsen å börjar rota runt med fingrarna å jag hittar ett hål i gommen. Jag känner i hålet å får tag i något å jag börjar dra i det som jag har fått tag i. Jag drar ut en sena eller något fort av köttsligt snöre. Å Jag bara drar ut det längre å länge det verkar som om det aldrig ska ta slut. Efter ett tag så ligger det en hög av kött snöre nedanför mina fötter. Å en spegel har dykt upp på väggen framför mig å det börjar göra riktigt ont. Å nu när jag drar köttsnöret ur min mun så känns det som om mitt ansikte håller på att snöras upp. Det känns som om jag försöker dra ut ett maska ur ett klädesplagg som har fastnat. Så jag ger upp å sedan så hittar jag ett likadant hål där min bröstvårta ska sitta så jag börjar dra i det också. men till slut så börjar det göra ont där med när jag har dragit ut det en jätte lång bit. Så jag kollar min mun igen å hittar två hål till å jag drar ut köttsnöret ur båda hålen i munnen. Ser mig i spegeln å jag ser 3 köttsnören som sticker ut ut munnen å det ena som är ur vänstra bröstvårtan. Jag hör hur någon skriker på mig att jag ska skynda mig men mina fötter är intrasslade i kött snöret . En kvinna dyker upp bakom mig å kollar förvånat på mig, sedan tar hon fram en sax å klipper av köttsnörena å sedan vaknar jag…
Tror fan att det är den mest störda dröm jag har haft ever!! Har ingen aning om vad detta kan betyda…
Usch vad läskigt att drömma så.
Finns det något som du vill göra dig av med? Något som du har sagt som har sårat någon, eller har någon sårat dig på något sätt? I detta fallet så kan jag tänka mig att din nakenhet kan bero på att du känner dig utsatt för något, och att du befinner dig i en grotta kan visa på att du befinner dig inom dig själv för att utforska vad du behöver få förstå från tidigare åldrar.
Kanske kvinnan som kommer säger att du behöver klippa av dessa tankar som "trollbinder" dig för att du ska kunna komma då hon ropar, för hennes rop kan betyda att du ska "komma fram i ljuset" utan att vara bunden av dessa tankar som du bär på, och att du inte behöver beskydda dig mer, utan se på dig själv sådna som du är, utn att ha någon form av "skuld" .
U R us
Ja det där kan nog stämma, för jag ser ju mig själv ganska ofta på ett skevt sätt. har inte tänk på det som du förklarade men det verkar vara ganska logiskt å passar bra in på mitt läge idag. Tack så mycket :)
Varsegod 🙂
U R us