Drömtydning? =)
Hej! Jag hade en märklig dröm inatt och undrar om någon kanske kan tyda den åt mig? Drömde att jag letade efter spökhus, så jag var ute och promenerade i samhället där jag bor. Jag kommer till en gata som svänger höger och i "svängen" av vägen ligger ett spökhus och likaså mittemot. Just när jag går förbi dessa hus blir mina ben sååå tunga. Ungefär som när man springer i en dröm men inte kan ta sig framåt. Skillnaden var bara att jag gick och faktisk kom framåt men det gick väldigt långsamt. I drömmen så berättade ett medium för mig att det fanns en man i 70-årsåldern med mig (vet ej om det var i koppling till husen). Mediumet som jag uppfattade som en kvinna (såg henne inte) kunde inte säga om mannen var lång eller kort(?) Tänker direkt på min morfar och farfar såhär i efterhand. =) Det som jag tycker är konstigt med drömmen är att allt var så tydligt, kommer fortfarande ihåg detaljer om hur det såg ut runt omkring mig osv. Det som också var lite tokigt var att jag i drömmen la ut ett inlägg på Facebook om att jag skulle ut och leta efter spökhus haha.. Jag som nästan aldrig postar något där. =D
Vad är det du söker inom dig, kanske omedvetet, något som för dig är främmande?
Det är något som har med att man ger något, du ger något av dig själv till något. Vad kan det vara?
Spökhusen är delar av dig, som du vill ha svar på, du söker ett svar och därför vill drömmen att du stannar till här och ser svaren, men du är nog inte redo för detta ännu. Dtta, tror jag, saktar ner dig i vardagen och gör att du inte kommer framåt med det du vill och behöver göra.
Mediumet kan vara du. Varför?
Tvekar du inför din förmåga att bli/vara ett medium? Du söker dig ditåt, men vad får dig att stanna upp?
U R us