Drömde om att mamma var gravid
Som sagt var så drömde jag inatt om att min mamma var gravid och att jag fick en lillasyster som skulle heta Viktoria. Det var helt oplanerat och mina föräldrar kunde inte förstå att det var sant, men de var ändå jätteglada och såg fram emot det. Saken är att i drömmen så var mina föräldrar och även jag och min bror i den åldern som vi är irl. De är närmare 60 och min bror och jag är 30+. Kändes så verkligt alltihop. Vad kan min dröm betyda?
Det kan handla om att du får/har något nytt att ta hand om och vårda, som har antingen med ditt eget föräldaskap att göra, eller så har du ett behov att ta emot något nytt från dina föräldrar, något som ni har gemensamt kan var en ledtråd i detta.
Din bror kan här stå för gemenskap och att han stöttar dig på något sätt.
Viktoria betyder seger om jag minns rätt.
Har du en önskan om att du ska segra, triumfera, visa dig värdig inför din familj?
Detta kan också handla om att du ger något till din familj eller dig själv.
U R us
Just namnet Viktoria kopplade jag till min mormor som hette det i andranamn. Så tyckte inte det var så konstigt då att de valde det namnet.
Det kanske är så att det jag innerst inne vill som verkar omöjligt kanske inte är så omöjligt trots allt?
Kan vara så 👍
U R us