Naken i drömmen.
Hej. Jag skulle vilja ha lite hjälp att tyda dessa drömmar. Jag drömmer nästan alltid att jag är naken i drömmen. Det är självvalt. Först är känslan säker och trygg och att det är så jag vill ha det. Men sen när jag kommer ut bland människor i affärer och på gatan och får deras blickar på mig och att dom blir generade så är känslan att jag skäms, att jag har gjort något fel. Inatt när jag drömde det så försökte jag även skyla mig med ett glaslock.
Som jag tolkar det, är det jättebra att du drömmer så här, och att du är i balans med dig själv, vågar visa dig precis som den du är.
Och det är så det ska vara.
Men d tänker och tvekar inför andras reaktion, och då blir du osäker.
Glaslocket, undra jag över, var är det placerat? Eller täcker det hela dig som en sköld?
Glas brukar stå för att man kan se det dolda. Andra världar, eller sådant som andra inte ser, men här kan jag tolka det som att du skyler dig, men att du antingen hellre vill visa dig som du är, men har en sorts "låtsasmask" där du på något sätt ändå är du, men att du försöker klä det i andra beteenden som du tror passar andra som annars inte skulle acceptera dig som den du är.
U R us
Brukar drömma exakt samma sak.
Zingo ;D