Drömma minnen?
Kan man verkligen drömma minnen? Alltså drömma om upplevelser man varit med om. Själv har jag aldrig gjort det och tycker detta låter konstigt, men har sett det i filmer/serier och folk i vissa böcker jag läst har gjort det.
Do as you would be done by - And think for yourself
Jag brukar göra det speciellt när jag var liten om familj, kompisar det känns som deja vu, ser mig själv som liten i drömmen fast jag är med i drömmen själv som vuxen ungeför som tillbaka blickar. Det är helt sjukt, jag hör hur jag tänker i mina egna drömmar ungefär som ibland jag kan styra dom. Ävuss låter jag konstig ??!? 😱
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
#1 Okej. Skriver nämligen en novell och vill att en av karaktärerna ska göra det och vill såklart vara så realistisk som möjligt.
Tack för svaret :)
Varsågod 🌷
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
Javisst kan man drömma om sina minnen, det betyder att man nu är redo att ta itu med vissa ev problem från den tiden då minnet skapades, eller så har man t ex en saknad efter upplevelserna som minnet innehåller, eller en rädsla mm, kan också tjäna som en Deja vu, att man upprepar saker just nu, som man gjorde då, när minnet skapades, och kanske man behöver se igenom ev misstag mm.
U R us
#4 Okej, tack för svaret :)
👍
U R us