Kan någon drömtyda?
Drömde inatt att jag hade 3 vargar. De älskade mig och beskyddade mig men de utgjorde en fara för de andra i min närhet, så jag slängde ut dem. De försökte gång på gång ta sig in och jag blev rädd, jag visste ju att det var mig de ville komma till men jag blev ändå rädd. De var helt galna, aggressiva liksom. Jag släppte till slut in dem och de pussade mig och älskade mig precis lika mycket som innan. Men de dödade och skadade djur, de dödade till och med en kille, brevbäraren tror jag, så vi var tvungna att avliva dem. Mer hände men detta är vad jag minns. Jag minns min rädsla, men också hur trygg jag kände mig med dem. Sedan min skuld efter att ha tagit bort dem. Vad kan denna dröm betyda?
Kan tillägga att efter jag tagit bort vargarna var vi inomhus (i "mitt" hus som jag aldrig ens sett i verkligheten) och då kom det tsunamis/vågor. Det var jag och någon till där, vet inte vem. Man såg vågorna och vattnet genom fönstrena. Jag trodde i drömmen att det var vargarna, att det var deras krafter som orsakade det för att vi avlivat dem. Sedan minns jag inget mer av drömmen.
I denna drömmen tror jag att vargarna står för någon form av "status", stolthet (?) vilken isåfall?
Och siffran 3 något som står för sammanhållning, dessa är viktiga för dig. Fundera över vilken form av sammanhållning, utsrålning?
Då funderar jag över varför du tror att detta skulle skada någon? Är det ett faktum att det gör det, tror du, eller kan det vara så att du är rädd att detta beskydd ska skada någon, dig själv eller andra?
Jag ser vad drömmen du säger i drömmen härovan,men allt i en dröm står för drömmaren, hur den är hur den ser ut och hur den beter sig just nu, så du är allt i din dröm.
U R us