Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 764 ggr
hund_katt
0

Svart av solbränna..

Drömde om att jag hade blivit solbrun på armen, lite "ojämnt" så var bara som en stor fläck som hade blivit färg på. Jag har så låg pigment så jag har aldrig i mitt liv blivit solbrun.. När jag kollade närmre så började det solbruna att gå över till solbränna, kraftigt. Det blev liksom rött och sen svart, och som blåsor som sedan dom också blivit brända… Kommer ihåg att jag fick lite svag panik i drömmen också. Någon som kan veta vad det betyder? :)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Choklad
0

Vilken arm var du solbränd på?

Höger arm har med utgivande energier att göra, vänster tar emot energier.

så det kan handla om att ge eller ta emot något som gör dig illa, det röda står för styrka, passion, eller att du måste sluta  upp med något, ett beteende t ex.  Det svarta kan visa på att något är omedvetet.

Du antingen visar detta beteende för alla. eller så har du det som hemlighet. (om det nu är ett beteende, det säger jag enbart som exempel)

U R us

hund_katt
0

Hmm.. Först var perspektivet framifrån, så jag såg mig själv och då var det på höger arm, om jag minns rätt. Då var armen bara solbrun och inte bränd. Sen blev perspektivet från mina egna ögon, Och då var det vänster arm som började gå från solbrun till rött och sen började brännblåsor växa fram och sen gick det över till svart, och armen blev liksom förkolnad typ. Ska tänka på det du sa, så får jag se om jag kommer på något om det :) tack så mycket!

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Choklad
0

Skulle kunna vara att du gör något som är överdrivet och att du på så sätt skadar dig? Har du någon ovana eller gör du något så att du blir "överhettad" finns det något som du ger, men som skadar dig då du får det tillbaka? Kan det ha med kärlek att göra?

Kan ha med ett skadligt samarbete att göra också.

Armarna bär vi med, de är våra verktyg för att göra praktiska arbeten med.

Kan helt enkelt också röra sig om att du har varit i solen för mycket och oroar dig för detta. Det behöver inte vara komplicerat på något sätt.

U R us