Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 2577 ggr
Klasbatong
0

Flygplan som kraschar

Hade en dröm häromdagen som jag gärna skulle vilja ha tolkad. Helt plötligt sitter jag i ett flygplan, i cockpiten. Tydligen så säger kaptenen att jag ska styra flygplanet, jag känner hur jag tappade kontrollen och kraschar med flygplanet. Känner allt i drömmen "hela flygplanet kraschade och jag känner hur jag brinner upp". helt plötsligt lever jag och står utanför flygplanet, som är helt nytt nu. Kaptenen säger till mig att "vi testar att göra flygplan som man kan överleva i även om det kraschar".. Detta "loopades" 3-4 gånger, att planet kraschade, jag känner hur jag brinner upp. Sen är jag i flygplanet igen.. Kände verkligen och var med i drömmen, vilket var jävligt otäckt..

Karmatarerskanise
0

Verkar som det är något du inte kan släppa. Något du ältar. "Varför gjorde jag inte så istället "

Eller så är det något du har framför dig som oroar dig. Som gör att du funderar på hur det kommer gå.

Choklad
0

Först och främst så kan det vara så att du just nu känner dig väldigt förvirrad, omskakad. Kanske du har fått ett oväntat hastigt besked.

Du gör något som du antingen är rädd att det ska misslyckas, eller så misslyckas du och kommer inte på varför, och därför håller du envist på och börjar om samma projekt om och om igen.

Jag tror att drömmen säger dig att du ska lyssna på din intuion, (chefen i drömmen) och att du ska koncentrerar dig och lugna ner dig så kommer du fram till rätt beslut och sätt att styra dit liv på. Så kanske du kan få din dröm förverkligad.

I drömmen kan det också finnas en varning om att du kan bli utbränd, så ta det i hela i lugn takt

U R us

[Wildfire]1
0

Jag håller med #2