Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 727 ggr
Katterkaninteflyga
0

Obehaglig mardröm

Hej jag brukar nästan aldrig minnas mina drömmar eller mardrömmar. Drömmer mardrömmar nästan varje natt. Men just den hära mardrömmen minns jag tydligt. Någon som vet vad den kan betyda? jag var instängd på ett badhus fullt med folk och någon kastade ner frätande syra i pulver i badbassängen ingen fattade först vad det var, sedan började det frätas hud på alla. Jag sprang upp och igenom omklädningsrummet och det sprutade ner vatten med sånt från taken när brandlarm går, med frätande syra i. och min hud frättes sönder, över hela kroppen. ansiktet såg riktigt äckligt ut. Dörren var låst och kunde inte komma ut. Sedan vaknade jag.

fossingen
0

#0 Usch, har haft en liknande dröm som din, med syra från typ sprinklers i taket som flera var tvungen att passera för att ta sig ut osv. Vet inte vad det betyder dock. Sen även i drömmen var det senare en simbassäng med också.

Är en av mina topp 10 mardrömmar som man inte vill minnas.

Följer tråden.

Choklad
0

Tror det handlar om att du behöver vara i dina känslor och att ta det lugnt och vara lugn, men att du är rädd att alla känslor ska försvinna, handlar om en inre konflikt där du vill en sak, men är rädd att det ska skada dig, förtära dig, du söker olika sätt att ta det lugnt och koppla av men det går inte, du har ändå samma rädsla.

Kan också vara att du vill (på ett omedvetet plan) göra dig så ren att du skadar dig )

Vad vill du rengöra inom dig? Vilka känslor kan du inte förstå?

U R us

Tyst
0

#0 Kan det vara så att du gjort något du skäms för som du vill "botgöra"?

Eller så handlar det om att du skall ta av dig "skalet" och kanske acceptera dig själv så som du är känslomässigt/utseendemässigt eller båda.