Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 1148 ggr
Annisangel
2016-06-07 19:31
0

Hjortron....

Inatt kom någon och gav mig en hel plastkasse (Ica-kasse) med hjortron. Nästan 2 - 3 cm i diameter var varje bär. Solgula nästan lite åt det mörka hållet. Som mjuka guldklimpar trillade lite ut framför mig där jag satt på knä. Denna någon sa: Dessa är från Norrland och du ska ha dem. Förvalta dem väl…. Jag minns att jag nästan blev förskräckt…. Hur skulle jag hinna ta hand om så många bär? Vet inte hur mycket det var men påsen var fylld…. Någon som har nån tolkning?

Många Goa Kramar

Annisangel

Sommarek
2016-06-07 21:22
0

Jag tänker lite sponant på at hjortron ju kan vara lite knepiga att få tag på; växer det inte där det är sankmark? Något unikt, speciellt som du ska ta hand om och kanske till och med "plantera", eller försörja dig på?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Choklad
2016-06-08 09:17
1

Jag undrar om du har fått en gåva av något slag, som är ovärderlig?

Och att du är rädd att du inte ska klara av att förvalta denna gåva.

Bär kan ha betydelsen av att något nu är moget, dvs i detta fallet du, du är redo att fortsätta och vårda något som kanske du har fått i arv på något sätt, behöver inte vara från någon släkting det kan röra sig om ett arv i större sammanhang.

Jag tror att drömmen säger dig att du ska vara trygg i din fortsatta roll som du nu har fått. Om du nu inte bor i norrland, så kanske du ska flytta dit ? det kanske är dags nu?

U R us

Annisangel
2016-06-08 09:59
0

Åh Choklad….! Gud…. Att jag inte tänkte så långt, fast så nära…! Jag vet ju vad det gäller!!! Tusen, tusen tack. Det är sant att jag har tvivel…. Det är dags att förkasta tvivlet och köra på! Herregud…… Visst är det så…..! 💖💖💖💖💖💖💖💖

Många Goa Kramar

Annisangel

Choklad
2016-06-08 15:48
0

Oj vad bra 😃

Lycka till!👍

U R us

Annisangel
2016-06-09 12:17
0

Tack! Åh funderingar på att flytta norröver har slagit mig då och då, men än så länge kan jag inte röra mig hur som helst… Men man vet aldrig när tillfället dyker upp…. Undrar om drömmen kan ha två betydelser…. Den ena gäller min dotter att vara trygg i den roll jag fått som mamma. Jag tror även att den mediala biten ska jag vara trygg i och är mogen för att utveckla ännu mer…. Kram

Många Goa Kramar

Annisangel

Choklad
2016-06-09 12:19
0

👍🤗

U R us