Tror ni min dröm betyder något?
Hejsan! I januari förlorade jag min fyrbenta bästa vän. Vi fick honom när jag var 6 år och nu är jag nästan 20 så han var min bästa vän hela min barndom. Han blev nästan 13.
Inatt så vaknade jag av att det var så varmt så jag öppnade mitt fönster. När jag somnade igen drömde jag att jag återigen vaknade men nu för att stänga fönstret, men när jag tittade ut så låg han där. Jag ropade på honom och han blev så otroligt glad för att se mig. Jag tog kort på honom och såg verkligen till så att dom sparades, jag sa till han att vänta där och att jag skulle komma och öppna för honom. Jag skyndade mig för att öppna men när jag kom dit var han borta, bilderna på honom som jag tagit var också borta. Jag blev helt förtvivlad och väckte min mamma och sa att han varit där och att bilderna var borta, jag visste att hon skulle tro på mig för hon tror också på det övernaturliga. Men sen så vaknade jag.
I min dröm så visste jag att han inte levde längre men det kändes ut som att min önskan gått i uppfyllelse och han kommit tillbaka till mig. Drömmen kändes så otroligt verklig så precis när jag vaknade skyndade jag mig till fönstret för att se om det var stängt. Men det stod öppet och då förstod jag att det var en dröm. Jag vet inte om min dröm betyder något… Vad tror ni? Otroligt tacksam för svar :)

Han ville visa att han finns nära dig och vakar över dig
Hänger aldrig här inne men läste din historia, så fin dröm!
De märks att hans plats i ditt hjärta är väldigt stor och du i hans. 🌺
# Åh ja jag hoppas verkligen att han finns nära mig<3 tack för ditt svar :)
#2 Tack så mycket, ja han har verkligen tagit en väldigt stor del av mitt hjärta <3
Jag tolkar det som att du är rädd att glömma honom.
Han ville visa att han finns där hos dig men på andra sidan.
❤️
U R us
Han ville bara tala om att han har det bra :) och tacka dig :)
Blev tårögd när jag läste det :'( Du måste verkligen sakna honom då
Jag hade också en dröm om min älskling efter hon gick bort. Hon kom till mig, springandes över en bro med viftande svans och tungan hängde ute och hon var så glad att se mig. Jag förstod att hon hade det bra nu 🙂