Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 831 ggr
Majaa12
1

Någon i rummet

"Vaknade" mitt i natten och en bit framför mig stod någon. Kunde se överkroppen, resten var gömt bakom en hylla. Har en hylla i huvudhöjd som det gick något djur på (?) som han hade lyft upp där. Jag har alltid varit rädd för att någon ska komma in i mitt rum, när jag sover. Och jag vaknade och han stod framför och jag kunde se hur han rörde på sig. Fick sån panik att jag visste inte vad jag skulle göra så låg bara helt still och kollade på honom och hoppades att han inte skulle se att jag var vaken. Jag tänkte flera gånger att det bara måste vara en dröm och att han skulle försvinna om jag tände lampan men jag vågade inte göra det heller fär jag var så rädd att det skulle vara på riktigt. Det slutade med att jag somnade om och vaknade igen bara en stund senare och jag kunde fortfarande se honom stå där. Han försvann mer och mer och tillslut var han helt borta. Då vågade jag röra mig och tända lampan. Vaknade med förkylning och tror att jag har haft feber så det beror nog på det. Men att han stod och rörde sig och jag kunde se honom i säkert flera minuter, samtidigt som jag tänkte att det bara var en dröm, var det som var läskigast. En anledning till att jag trodde det var för att jag inte kunde höra ett ljud, det var knäpptyst trots att ham rörde sig. Varför försvann han inte? Det kommer antagligen inte hända igen men kommer ha svårt att somna ikväll…

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Choklad
0

Troligen så var det någon från andra sidan som vakade över dig, eftersom du hade feber. Det kan ha varit din skyddsängel eller en släkting.

Du behöver inte vara rädd för honom även om jag förstår att du tycker att det känns underligt.

U R us

Majaa12
0

#1 Tror inte att det var feber ändå, men blev förkyld iallafall… Det var ju inte en riktig människa iallafall vilket jag var så rädd för. Vet inte vem eller vad det var, tycker att det var konstigt att han rörde på sig så mycket? Både med armar och ben?

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Choklad
0

Om det var ett andebesök så kan de ju röra sig precis som vi gör, om det inte var så att han pratade med dig genom att röra sig på ett visst sätt.

U R us