Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 697 ggr
Codswallop
0

Återkommande dröm.

Jag har, sedan jag var runt 13 år (ca 9 år), haft en återkommande dröm. Jag ligger på sida i min säng med ryggen ut mot rummet. Jag vaknar till mitt i natten och vänder mig om och hamnar öga mot öga med en gestalt. Svartklädd. Han står framåtböjd så att hans ansikte är precis framför mitt, och hans hud är.. Ja, som halvsmält stearin man knådat till en klump, ungefär. Vax-aktig. Inga ansiktsdrag överhuvudtaget, bara gropar och fåror i vax typ. Vem är han, och varför dyker han upp? Betyder det någonting?

Choklad
0

O det låter läskigt. Fast jag kan inte tro att det är farligt.

vem personen är, ja, är han en ren drömgestalt eller någon som besöker dig. 🤔

Står  han bara där eller beter han sig på ett visst sätt?

Ibland kan det finnas gestalter som svävar ovanför en då man sover, och de bara finns där.

Vad de har för funktion vet jag inte, men kanske det är någon som vakar över dig och det du upplever som vax och att du inte ser ansiktet ordentligt förutom det du beskriver, skulle kunna vara att du helt enkelt inte ser fullt ut med ditt tredje öga ännu.

Jag tror att du ska fråga dem inne på Övernaturligt eller Spritualism iFokus så kanske du får ett bättre svar där.  På Övernaturligt kanske de kan få kontakt med honom så du får veta

U R us

Codswallop
0

Den står bara där, drömmen tar liksom "slut" efter det. Jag vaknar nödvändigtvis inte upp utan det bara slutar, den stirrar på mig och så är det som att man stänger av en tv-apparat, det blir bara svart. Har skrivit på övernaturligt men inte fått svar ännu, hade varit intressant att veta vad det är för figur eller om det betyder något. Stod i valet och kvalet om jag skulle lägga tråden under "mardrömmar" men kan inte minnas att det någonsin känts hotfullt eller läskigt. Jättemysko verkligen!

Choklad
0

Jag kan försöka  få kontakt med varelsen om du vill, jag vet ju inte om det är en ande eller om det är en drömbild som har fastnat hos dig på någt sätt, men uppenbarligen är det  något som har betydelse för dig.

Om det är en ande som vill säga dig något så skulle det kunna fungera att kommunicera med den.

Om du upplever att du vill ha bort upplevelsen, ska jag be den försvinna om jag får kontakt?

U R us

Codswallop
0

Hur tar man kontakt? Om du vill får du gärna försöka! Kanske inte be den försvinna men i alla fall få veta varför den följer efter mig.

Choklad
0

Ok, men då gör jag det. Kan ta en lugn stund senare och testa.

U R us

Choklad
0

Du har Pm

U R us

Choklad
0

Om du vill ta kontakt så testa att fråga honom vem han är nästa gång han dyker upp.

U R us