Drömtydning klättrar i brinnande träd
Drömde inatt att jag av någon anledning klättrar i ett brinnande träd. Det kommer inte rök från trädet eller något. Går bra att klättra, sen lägger jag en kvist ovanpå en del av en annan kvist för att klättra ännu längre i trädet. Då och då svävar ett ansikte en bit från mig, endast ansiktet på en kvinna, äldre, mörkt och långt hår " häxlik".
Tidigare i drömmen innan trädet såg jag en kvinna (liknande) men hela kroppen, denna försökte ungefär som i skräckfilmer, skrämmas genom att snabbt typ sväva från en sec till annan till mitt ansiktet och åker sen bakåt och gör så flera ggr. Men jag stod där och utmanade utan att säga något, då blev denna figur nästan argare ser jag i ansiktet och försökte liksom detta igen, fast ännu mer ungefär som att den ska besätta mig eller något. Sen försvann det bara plötsligt.
Har haft ganska mycket klardrömmar senaste tiden där jag ofta blir utmanad av varelser men som inte kunnat göra mig något.
Då vill jag fråga : vad är det du vill uppnå? vad strävar du efter så passinerat?
Och vem vill stoppa dig, vad är det du protesterar emot?
U R us
#1 Bra fråga faktiskt. Jag skulle väl säga att jag vill att de jag känner mår bra. Försöker också hjälpa till väldigt mycket även om jag känner mig väldigt ej på topp och dålig. Så att i princip må väldigt bra och att andra ska må bra.
Är det ditt träd…jag tror det…det brinner av en reningens eld just nu…därför att det finns någon i din närhet som har förtorkat grenarna, fått trädet att vissna, en dålig bekantskap eller livskamrat. Någon gör anspråk på dig och ditt. Du behöver hjälp i denna attack kanske karmavåg och du har fått det i och med den renande rättvisans eld. Men det kan behövas en mänsklig vän också.
#3 Har lite svårt att tolka endel av din text denna bit, du får gärna förtydliga lite :)
"Du behöver hjälp i denna attack kanske karmavåg och du har fått det i och med den renande rättvisans eld. Men det kan behövas en mänsklig vän också."
Övrigt så har jag hjälpt några så mycket jag kan sista tiden att jag har blitt sjukt dränerad.
Kanske du engagerat dig så mycket att hjälpa någon som inte är speciellt tacksam eller villig att få kärlek att du typ överansträngt dig psykiskt eller också har du fåt en insikt i processen att du själv har en äldre kvinna i dig som inte på något sätt är kapabel att hjälpa andra.