Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettmardrömmar
Läst 570 ggr
Ljoh
2016-08-06 23:08
0

Drömtydning

Jag behöver hjälp med att tyda min mardrömmar!! Har haft samma mardröm fast med olika människor, levande eller inte vet jag inte. Jag drömmer att dom kryper runt min säng då min säng står mitt i rummet. Ena drömmen var att en tant som kröp runt på mitt golv och skrattade och sedan flög upp i sängen från fotändan, en annan gång var ett barn som kröp runt ( tror inte det var levande) som satt på så att leksakerna spelade. Någon som kan tänka sig vad det betyder att man drömmer om sitt golv?

Choklad
2016-08-07 10:38
1

Usch låter hemskt jobbigt med dessa drömmar.

Golvet brukar stå för grunden i våra liv, där allt startade en gång i livet, och det är denna grund som vi står på, dvs känner trygghet och det är ju också denna grunden som vi bygger upp vårt liv på, allt utgår från detta.

Så jag tänker att om du vore denna tant, hur tänker du om henne då? Hur ser hon ut och gör hon något mer?

Barnet kan också vara du som liten, och på något sätt påverkar dessa två "personligheter"/karaktärer dig nu.

Just att barnet inte var levande, då kan det ju inte krypa runt? ar det en zoombie?

U R us