Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 944 ggr
Moones95
0

Blev jagad av fladdermöss

Skulle behöva hjälp med att tolka min dröm då det känns som att den har en djupare mening jag inte kan förstå.

Jag var på jobbet och var inte så jättemånga som jobbade denna dagen (inte så ovanligt vissa dagar). En person hade hittat något djur och tagit med sig (såg precis ut som en fladdermus men det sades aldrig att det var det).

Ett tag senare har den ensamma fladdermusen blivit till många flera (ca 30 st) så det bestäms att de görs av med (hur minns jag inte). Men efter ett tag till när jag går förbi är de helt plötsligt ännu flera (ca 40-50 denna gången) och börjar jaga mig genom min jobbplats. De flyger aldrig utan använder vingarna för att kravla sig fram snabbt på golvet. Folket på jobbet kollar bara på mig när jag försöker varna dem men de gör ingenting och fladdermössen jagar bara mig. Jag vaknar av mig själv mitt under jakten.

Vad innebär det att bli jagad av en flyglös flock av fladdermöss?

Choklad
0

Vad hade du för känsla inför fladdermusen, och sedan då den blev fler? 

Finns det något som du oroar dig för?

U R us

Moones95
0

Brukar älska fladdermöss men i drömmen var jag först likgiltig för den första och när det blev fler blev jag mer misstänksam och orolig.

Orolig är jag inte direkt över något men jag är i funderingar över om jag ska plugga något nästa år och i så fall vad så kanske om jag har någon underliggande oro i det…

Choklad
1

Personen som tog med sig fladdermusen, vet du vem det var, och i såfall, om du känner h*n, vilken relation har ni? 

Fladdermusen spelar en central roll i drömmen, och här mångdubblar den sig, jag tänker att det har något med just det att göra, denna relation mellan dig och denne peson som kommer med djuret, kommer att mångdubbla sig, föröka, växa på något sätt. Och att Och då gäller det troligen personens beteende som påverkar dig mer och mer på något sätt. 

Om det är för dig en okänd person, så kan det röra sig om ett beteende som du är omedveten om just nu.

U R us

Moones95
0

Det är en helt okänd person…