Ex fast ändå inte.
Hej. Behöver hjälp med en dröm, men ska dra lite förhistoria först. Förra året träffade jag en kille, vad jag inte viste då var att han hade tjej. När detta väl kom fram så fortsatte jag ingenting men vi hade en sjukt bra connection på alla plan. Vi gjorde inget, men hade mycket diakutioner. Detta ledde till starka känslor för varandra som ingen av oss kunde neka, intensiv som vi aldrig ville släppa. Vilket fall så gjorde jag det då sanningen inte var fullt framme vilket sedan sen visade sig. Jag har inte tänkt på denna kille på sjukt längre men inatt dök han upp i min dröm. Drömmer var att jag var med en massa vänner någonstans där vi skulle övernatta, ett stort hus det ändå jag kommer ihåg. I ett av rummen dyker denna kille upp, med en kompis till honom som han delar rum med, även jag delar rum med min vännina. Jag hade ingen aning om att att han va där men när jag såg han kom alla könslor tillbaka i ett svep. Jag såg att han kompis hade ett litet block och penna brevid sängen som jag ville åt, medans denna kille jag hade så steka känslor för ligger å kollar på mobilen. Jag får tag i blocket och är sjukt envis med att jag ska skiva en lapp till honom där det står - jag saknar dig. Jag skriver detta men får inte fram lappen till honom då han helt plötsligt står bakom mig. Jag vänder mig å där står han. Han tar plötsligt min hand och sedan håller om mig, och så fort han rör vid min hand så är det som att vi är ihoplimmade och kan inte släppa varann. Intensivt, kärleksfullt på ett plan som inte går att förklara riktigt. Vi båda är överlyckliga att igen ses vi, å nu vill vi inte släppa vad vi än måste göra för att få va med varann på ett riktigt sätt. Sen vaknar jag. Jag har verkligen släppt denna kille, å nu dyker han upp i mina drömmar bars sådär ? Vad betyder detta? Jag kan inte tolka. Med vänlig hälsning, och tack på förhand!
Det betyder troligen att du inte har släppt honom helt och hållet. Det kan också vara så att du har kvar vissa beteendemönster som du har anammat från honom utan själv förstå det. Så på det viset är han kvar hos dig.
U R us