Tyd min dröm
Jag drömde en dröm inatt att jag skulle ta examen. I samma veva stöter jag på en kille som studerat på en skola jag gick på tidigare. Vi blev bra vänner & gifte oss till slut. Men det var en tjej med blont hår som alltid kom upp i bilden, hon liksom var väldigt klängig och "kletig" mot honom, vilket gjorde mig svartsjuk. Sen fick jag reda på att tjejen hade "förfört" min kille. Jag blev såklart väldigt upprörd, men jag älskade verkligen den killen och han fick en andra chans. Tiden gick iallafall och vi blev äldre, typ 30-35 års åldern. Vi åkte till en skidstation tillsammans med killens föräldrar. Vi åkte skidor, sen när vi kom tillbaka och stod i entrén med våra 4 barn så ser jag en kvinna komma in genom entrén dörren. Det var kvinnan med blont hår. Jag blev såklart upprörd då hon väckte dåliga känslor inom mig. Så jag och barnen fick ut mannen utan att han skulle märka av kvinnan. Hur som helst så dök kvinnan upp lite här och var och varje gång försökte jag hindra honom från att se henne. I slutet av drömmen fick jag veta att mannen hade ett barn tillsammans med kvinnan, eller han var fadern till hennes dotter från den gången hon hade förfört honom när de var yngre. Vad betyder denna dröm?
Kvinnan som förför din man har något som du tror att du inte har (?) Kvinnan representerar dig i något avseende.
Samma sak med mannen, han har något som nihar gemensamt, vad är det som utmärker honom, hur påverkar han dig mer än att du älskar honom?
Det är en dröm som visar att du är rädd att mista något som är väldigt viktigt för dig. Den handlar även om äganderätt och förmågan att börja om på nytt, och att växa.
U R us