Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettvi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 3316 ggr
blommarn
2016-11-19 22:57
1

Drömtydning bläckfisk

Hej allihopa jag drömde om små röda bläckfiskar i en liten men djup pöl jag tog upp 2 -3 och kastade iväg dem ut ur pölen sedan skulle jag springa där ifrån området då jag plötsligt var området fullt med små röda bläckfiskar och jag började springa där ifrån och när jag kommit undan dem hade jag massa bläckfiskar klistrade på mina båda ben, och jag försökte skaka av mig alla bläckfiskar. 

sen var drömmen slut, har aldrig drömt om en bläckfisk förut och blev väldigt väldigt nyfiken på vad det kan betyda! öppen för allas förslag för att tyda drömmen just vad bläckfisken symboliserar och att flera klistrade fast sig på mig.

Med vänlig hälsning, JB

Choklad
2016-11-20 11:15
0

Kanske att du har svårt att välja vilka olika möjligheter du har och att det handlar om känslor, kanske du har svårt att välja rent känslomässigt och att det antingen brådskar eller att du känner dig pressad på något sätt.

U R us

Eldflickan
2016-11-21 22:07
0

Hade en liknande för ganska länge sedan, jag (eller, jag tror det vat jag) börjsde spotta ut små maneter/bläckfiskar (mina var dock typ genomskinliga och blåaktiga) som bildades i mitt saliv och växte superfort, jag spottade ut en nästan varje sekund, och de växte och växte. Alla hade olika typ kostymer på sig, någon var viking… Jag tolkade mina bläckfiskar som obehag, som något som fastnade vid mig. Jag tror de har något med min rädsla/ovilja för att ha barn att göra, och även kanske ogillande mot mig själv och alla dummadummadumma saker jag säger? Hur jag är så många olika människor, hur jag är så föränderlig och obehaglig för mig själv? Åh, jag vet inte riktigt, kanske kan det hjälpa dig på något sätt!