Flygplans krasch
Drömde något riktigt läskigt nyss, valde att skriva de här nu så jag inte glömmer bort vad jag drömt, alltså jag drömde de här alldeles nyss. Min dröm började med att jag hade bråkat med min mamma och jag skulle träffa min pappa så jag satt och väntade på en resturang han skulle komma med ett privat flygplan och det skulle ta en timme, kommer ihåg att jag kollade på klockan också, det hade gått 1 timme och jag kollade ut genom fönstret och ser att ett flygplan börjar tappa balansen och gör några looper sen kraschar , jag springer ut och gråter extremt mycket för jag vet att de är min pappa jag liksom känner de i hjärtat, det här går ganska fort i slutet, min mamma kommer dit och hon försöker trösta mig och försöka övertala mig om att de inte var pappa och att allt kommer lösa sig, vi möter 2 kvinnor har glömt bort vad dom jobbade med men dom hade varit vid kraschen och sa att dom som överlevde skulle komma dit dom var närsomhelst, dom kom gåendes , min mamma sa "är inte de där pappa?" Jag försöker se hans ansikte men ser inget ansikte???? Och han rör sig konstigt, så jag sa till mamma "nej de är verkligen inte pappa, jag ställer mig på knä och skriker, sen vaknar jag och gråter och fortsätter gråta i 5-10 minuter, vad kan de här bero på? Jag tror att de kan vara för att jag bott hos min pappa i ungefär 2 år och och nu har jag flyttat från han och träffar han nästan aldrig, och vet att han saknar mig. Och i drömmen så skulle han komma för att träffa mig för att jag var ledsen men han dog , han skulle komma för att träffa mig men dog. Jag kände skuld och gör de även nu efter drömmen.
Du tolkade din dröm så bra själv 👍
U R us