Drömmar iFokus

Drömmar

Etikett: vi-tolkar-varandras-drömmar
Läst 432 ggr
Jesss86
0

Tolka dröm - obs! Lååångt inlägg

Mina lucida drömmar, sömnparalyser, uku upplevelser börjar bli för mycket. Det går inte en enda dag utan att jag upplever något och det börjar att bli riktigt tröttsamt. Ibland drömmer jag bara men är ändå halvt vid medvetande och kommer ihåg alla detaljer. Oftast handlar mina drömmar om episka världskrig, katastrofer som omfattar alla levande varelser på jorden. Det är oftast hemska storslagna drömmar som leder mig tillsammans med andra på flykt runt om i världen, det kan vara ett hot som är från andra livskrafter eller något övernaturligt. Drömmarna är storslagna och verkliga och när jag vaknar känns det som att jag varit borta i det här krigshotet i flera månader. De mest frekventa Drömmarna jag har nu är av sexuella slag, oftast är jag på jakt efter någon att förföra och ha sex med (?) Det känns som att jag gör vad som helst för att få någon att ligga med mig och att jag utnyttjar dessa personer (inga övergrepp) men mer känslan att jag utnyttjar dem för sex. Vad kan det betyda? I min dröm jag hade nu på morgonen då jag somnade om då jag är sjuk hade jag en dröm igen, det kändes som en halvt lucid dröm då jag kunde styra vissa delar. Okej, varnar lite då den kan bli riktigt knepig! Jag kommer ihåg väldigt mycket detaljer så det kommer att bli knäppt då drömmarna inte alltid hänger samman. Det börjar med att jag ligger sjuk i mitt gamla föräldrahem i mina föräldrars sovrum, på någotvis är jag lite pilsk och tar tydligen ner handen för att, ja ni fattar.. I samma sekund tittar jag ut ur rutan i rummet och ser ett mörkblondt hår flyga i vinden , det står en ställning eller en tvättsnurra utanför och en flicka gömmer sig bakom ett lakan i blåsten men hennes hår avslöjar henne. Jag skäms och går genast upp för att se vem det är. I nästa sen går jag ut för att se villka de är som gömmer sig och då står mina barn där med en kompis/bekant till barnen och jag frågar dem vad de gör där? De skall ju vara i skolan och på dagis? Då säger min mellersta att pappa sa att de fick komma hem. Jag frågar om de har ätit varav min minsta säger att hon har fått McDonalds (Hon visar mig påsen) sedan i nästa sekund har jag lagat någon potatis med något klibbigt som jag serverar barnen i min mors vardagsrum, jag frågar min äldsta dotters skolkompis om hon vill ha ketchup på potatisen och hon säger ja, i samma veva som jag tar på ketchup säger hon att hon inte ville ha någon ketchup och kallar mig för fula ord, jag ryter då till på flickan och talar om för henne att det inte är okej att säga så. Hon blir då arg och får ett anfall (denna flickan har epilepsi i verkligheten) Jag sitter på golvet med flickan i knät för att försöka lugna henne. Det var en del av drömmandet, i nästa del är jag i en kyrka. Det är den mest vackraste kyrka jag skådat, jag önskar att jag kunde beskriva den, den var som uppbyggt av glas i vackra olika färger, jag sveper fram och tillbaka i kyrkan och skådar allt det vackra. Längst fram i kyrkan är det ett altare i tjockt glas och på den sidan av altaret som riktar mot väggen där avbildning av Jesus brukar vara är det två stora vackra symboler inristade i två fyrkanter, den ena symbolen längst till vänster är en stor röd vacker jordgubbe och den andra minns jag inte helt. jag ser två flickor som pratar vid en bänk i kyrkan och på någotvis börjar jag prata med dem, de pratar om dagböcker. jag berättar om hur bra det är att ha en dagbok att skriva i och att jag själv hade en som ung. I del tre den jobbiga, så bor jag i en stad jag får förnymelser av att jag inte mår bra, jag går runt med små saffranspåsar som innehåller någon drog jag tar, mina tänder värker. Jag ser hur jag går (kämpar) upp för en liten backe som svänger smått åt höger bakom ett höghus, på vänster sida är det gräs och lite träd men mest öppet gräs. Jag vinglar fram uppför backen, jag är påverkad. När jag närmar mig höghuset som ligger till höger så kommer en man ut, han tittar på mig och stannar upp, han ser hur påverkad jag är. Jag ser på hans blick att han tänker göra något mot mig och den enda känslan är att han tänker utnyttja mig sexuellt. Han går fram till mig och tar mig i armen och tänker leda mig in i huset men då kommer det en massa små tjejer cyklandes från vägen uppifrån som stannade och tittade på mannen, han blir rädd och släpper mig, de hjälpte mig. I nästa del har jag tyvärr hamnat i detta höghus och jag orkar inte skriva alla detaljer men jag har problem med mina tänder, de ruttnar och jag biter sönder dem spottar ut dem trasade eller drar ut dem, det känns så verkligt och är riktigt obehagligt. Jag är fast i huset med 2 eller 3 män eller om det är något annat? Något övernaturligt? Jag är iaf påverkad och verkar vara driven av att ha sex med alla dessa till vilket pris som, känslan är att jag aldrig blir nöjd? Sedan händer det allt möjligt skumt i det här huset som jag inte orkar gå in på. Någon som orkat läsa sig igenom detta och kan tolka lite om vad mitt undermedvetna försöker bearbeta?

Choklad
0

Jag har bara läst början på din dröm, men jag undrar om dina drömmar kan vara ett resultat av dina egna skuldkänslor i olika sammanhang, och att dessa skapar kaos inom dig

U R us