Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 406 ggr
blåbärspajen
1

Drömmer att någon kommer in

Hej jag har fått ett problem, sen jag flyttade in i min nya lägenhet har jag alltid vaknat upp kl 02.30 av att jag känner att det är en kvinna i min lägenhet. Hon är i det andra rummet och pratar om mig, för några nätter sedan så var jag troligtvis mellan dröm och vakenhet och såg hennes hår vid dörren till mitt sovrum. Hon säger att hon ska komma in i mitt rum och visa sig, har även vaknat av att min pojkvän varnat mig i drömmen för detta. Några nätter har jag även sett ett slags ljus vid min sängkant och blev då så rädd att jag hoppade upp ur sängen och sprang ut i vardagsrummet och stod där ett bra tag tills jag vågade lägga mig igen.  Det som är i min lägenhet (om det är något) känns väldigt närgånget och jag blir totalt livrädd varje natt :( vad ska jag göra?

Huygens
0

Prata med henne, vara vänlig.

JRSN
0

#0 Det som du upplever kan möjligen vara en s.k. 'jordbunden ande', dvs en person som av någon anledning fastnat på det jordiska planet efter ett dödsfall. Det kan förstås också vara en avliden släkting som vill förmedla något till dig. Följ länken nedan för eventuella tips i frågan.

Hjälp till jordbundna andar

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

yolanda1
1

#1 vet inte om jag vågar, blir livrädd varje gång..

yolanda1
0

Nu skrev jag en kommentar i helt fel inlägg såg jag, ursäkta.