Drömmer om båda mina ex
Inatt drömde jag om båda mina ex. Det första exet har jag fortfarande lite kontakt med. Vi båda gillar varandra men han är så osäker på sina känslor. Våran relation har alltid varit komplicerad och jätte svår men jag valde att vi skulle bryta kontakten helt för två månader sen vilket båda tyckte var jobbigt. Sen förra veckan tog vi upp kontakten igen och började skriva i några dagar men dagen efter började vi bråka igen. Vi bestämde då att bara vara vänner och kunna umgås på fritiden men inte ha någon annan kontakt såsom att snapa. Inatt drömde jag om honom och hur han sa att han ville bryta kontakten med mig och att det var dags för det eftersom att han känt att det är det bästa. Jag blir jätte ledsen och sen vaknar jag upp.. Jag somnar igen och så drömmer jag om ett ex som jag hade för 2 år sen som slutade med att jag blockade honom på sociala medier och avbröt kontakten helt eftersom att han var så respektlös. Jag drömde om att vi hade hamnat på någon slags fest hos mig och sen hade han efter festen lagt till mig på Snapchat trots att det var jag som tog bort honom. Han lade till mig och började skriva till mig! Vad betyder det här, varför drömmer jag om mina ex. Och varför drömmer jag om att mitt nyaste ex inte vill ha någon kontakt med mig?