Tolka min obehagliga dröm
Jag drömmer en massa konstiga saker,och häromdan kom jag på en dröm som jag hade för inte så länge sedan. Jag vet inte om jag ska kalla den mardröm. Jag var i ett riktigt stort rum, med vita väggar och trägolv. En vägg var bara två fönster som nästan täckte hela väggen, och man kunde se en hel stad utanför. Det var mörkt ute. det stod en tjej framför mig i vit klänning, och hon dansade runt i hela rummet. Kan inte minnas säkert men jag tror att jag hörde någon fridfull musik i bakgrunden. I det momentet kändes allt så fridfullt, och i sen ställde hon sig vid fönstret och då kom en väldigt obehaglig känsla istället. Allt vart tyst, men alltså helt knäpptyst. Det var som om man mutat ljudet. Man kunde inte ens höra "luften". Hon vände sig om och såg vettskrämd ut och skrek, men man kunde inte höra skriket. Sen vaknade jag.
Kan tjejen vara du själv?
#1, Jag har för mig att jag också stod i rummet och kollde på, så jag tror inte det.
Är du säker på att det var du som stod och såg på och inte att du bara såg på utan att vara närvarande i rummet?
Ja. Eftersom jag kommer ihåg att vi hade samma vita linnen/klänningar på oss
Okej. Då har jag ingen annan idé. 🙂