Drömde att min mamma dog!
Hej. Inatt drömde jag en hemsk dröm. Vi alla var vid slacks rutchkana som var helt rak. Den var blå och den ledde ner till Nissan i halmstad. Vid kraftverket på Frennarp. (Denna rutschkana finns ej) vi alla i familjen var där jag (13 årig tjej) mina 3 syskon som är mellan 6-8 åriga. Sen min mamma och hennes man (ej min pappa). Vi alla skulle så försöka långsamt glida ner för denna rutschkana så man kunde stanna längst nere så att man kunde ta en stege upp på kanten. (Kommer lägga in en bild på rutschkanan sen) och då lyckades hela familjen göra det men när mamma skulle så puttade någon henne. Vattnet var då giftigt i drömmen så hon frös typ ihop. Sen blev det blankt och ca 1 dag senare (i drömmen) går jag förbi Nissan och ser min mamma ligga med händerna så som typ att hon sträcker sig upp från rutschkanan. Lite svårt att förklara men det var så sjukt obehagligt. Jag såg hennes kropp i vattnet med alla hennes kläder och hennes ansiktsuttryck typ såhär ”asså hjälp!!” med armarna uppåt och grejer ca100 m bort. Asså shit. Jag grät i drömmen, efter och även nu är jag helt skakig när jag tänker tillbaka. Min mamma och min pappa är skilda så jag bor mest hos pappa. Ibland frågar kompisar ”vem gillar du mest” ”vem måste dö av din mamma eller pappa” då jag jag ju alltid svarat pappa. Kan detta vara drömmen som visar typ ”du älskar båda” eller nåt? Aja behövde skriva av mig. Men dethär var hemskt. Något sätt att bli av med det? (Är hos mamma nu) så jag har precis vaknat så jag hör hennes röst från mitt rum. Vad betyder denna dröm vet ngn?? Rutschkanan här vad den ända som jag hittade passande. Den i drömmen är brantare, blå och då behövde man stanna på denna lilla kanten precis innan man åker ner. Det gjorde då inte mamma eftersom hon hade för hög fart. Om någon vet hur rutschkanan i sannarpsbadet i halmstad dendär lilla blåa korta som är brant. Aja .. hejdå typ