Drömmar iFokus

Drömmar

Etikettfrågor-om-drömmar
Läst 299 ggr
Biet91
2020-07-09 10:19
0

Tyda min dröm

Hej Fakta om mig: I år har jag mått psykiskt dåligt som jag tillfrisknat från (stress/depression). Jar flyttat från en stad jag bodde och arbetade i tillbaka till min hemstad med ny lägenhet, nytt jobb och ny person jag dejtar. Vilket känns väldigt bra. Mådde inget bra i livssituationen jag var i. I min dröm inatt var jag tillbaka på min tidigare arbetsort på en fest. Jag bodde och arbetade inte där längre. Vet inte varför jag var tillbaka där. När jag skulle åka hemåt till dit jag flyttat nu vilket är många mil därifrån blev det problem. Jag gick på fel buss som åka åt helt fel håll, långt, utan stopp och som inte ville släppa av mig. På detta hade jag tappat bort min väska och mobil så det enda jag hade med mig var plånboken. Till slut efter ett tag med ståhej på bussen och rop efter hjälp till en polis som stod utanför som vi åkte förbi med bussen kom jag av. Jag visste inte vart jag var men lyckades låna en persons mobil och ringa till en taxi som skulle köra mig tillbaka jag åkte fel ifrån. Jag planerade hitta ett hotell att ta in på då jag missat alla tågavgångar till mitt nya riktiga hem. Det var nu jag vaknade. Hur ska tolka detta? Tack för hjälpen

JRSN
2020-07-10 11:08
0

#0 Fri tolkning: Det känns lite som att någon du känner motsätter sig ditt nya liv och vill få dig att falla tillbaka i gamla hjulspår. Kanske har du haft en negativ beroendeställning till den personen som hen vill ha tillbaka. Tror det är viktigt att kapa alla kvarvarande band, annars finns risken att den personen fortfarande utövar ett destruktivt inflytande på dig. Dessa gamla 'band' inkluderar föremål som personen har ägt, smycken, foton, mail- och telefonadresser etc.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/